Współpraca z doradcą podczas startowania w przetargu na zamówienie publiczne

Nie da się ukryć że zarządzanie własnym przedsiębiorstwem jest bardzo trudnym zadaniem. Wszystko to przez to że prowadząc własne przedsiębiorstwo zatrudniamy wielu ludzi których życie jest od niego zależne. Co więcej każda decyzja którą podejmujemy idzie ana nasze konto. Mogło by się wydawać że jest to coś pozytywnego jednakże należy pamiętać że jeśli zrobimy coś niezgodnie z prawem możemy zostać surowo ukarani. Może nawet dojść do takiej sytuacji że zostaniemy ukarani karą grzywny lub karą pozbawienia wolności. Dlatego też jeśli nie jesteśmy ekspertami w dziedzinie praw lub nie mamy zamiaru nimi zostawać w najbliższym czasie jedynym rozsądnym rozwiązaniem jest wynajęcie doradcy. Taka czynność jest jeszcze bardziej zalecana w przypadku gdy startujemy w przetargu na zamówienie publiczne. Jest tak dlatego ponieważ takie przetargi muszą być zgodne z dyrektywami Unii Europejskiej przez co wymagana jest dodatkowa wiedza. Jednakże wybór odpowiedniego doradcy nie jest prosty ponieważ w większości dużych miast działa wiele kancelarii prawnych. Dlatego też zanim wybierzemy naszego doradcę powinniśmy rozważyć kilka ważnych aspektów. Z całą pewności nie powinniśmy stawiać głównie na niską cenę. Jest tak dlatego ponieważ wraz z niską ceną przeważnie idzie również niska jakość usług. Przy wybieraniu doradcy do przetargów na zamówienie publiczne przede wszystkim powinniśmy kierować się doświadczeniem danego doradcy. Dzięki niemu będziemy mieli pewność że nasz doradca poradzi sobie z różnymi problemami oraz jego rady będą na najwyższym możliwym poziomie. Kolejnym bardzo ważnym aspektem podczas wybierania doradcy do spraw zamówień publicznych jest opinia w środowisku oraz zebrane nagrody za porady prawne Poznań. Opinii takiej można zasięgnąć od naszych znajomych przedsiębiorców lub w internecie. Nagrody natomiast będą świadczyły o solidności oraz dbałości o klienta.

328887